Pepsi Max își provoacă fanii să gândească out of the box, în noua sa campanie de comunicare

Pepsi Max își provoacă fanii să gândească out of the box, în noua sa campanie de comunicare

Pepsi Max - gust surprinzător de bun, zero zahăr – și nici măcar nu trebuie să ne crezi pe noi. Dar, atunci când o spune Pinocchio fără să îi crească nasul, lucrurile trebuie să fie reale. Noua campanie Pepsi Max îi provoacă pe consumatori să gândească out of the box, printr-o ilustrare surprinzătoare a unui personaj iconic de desene animate, alături de care am crescut cu toții, indiferent de generație. Pinocchio, arhetip al mincinosului, spune în sfârșit adevărul: gustul Max are zero zahăr. 

 

 

Interesul pentru produsele low-sugar și sugar-free/no-sugar este tot mai accentuat în ultimii ani, în mod special pe piețele emergente, acolo unde trendurile în materie de consum sunt influențate într-o mare măsură de canalele media digitale. Consumatorii care optează pentru aceste variante sunt caracterizați de un stil de viață light, relaxat, dar totodată responsabil și își doresc să poată savura în continuare produse cu un gust la fel de bun.


Noua campanie marca Pepsi este construită tocmai în jurul atributelor diferențiatoare ale produsului său din categoria no-sugar: Pepsi Max își păstrează aroma chiar și în absența zahărului. Pentru a ilustra acest aspect, care poate părea greu de crezut, saltul creativ este făcut, în mod paradoxal, prin folosirea lui Pinocchio. Reabilitarea imaginată a personajului are loc în momentul în care acesta gustă Pepsi Max. Interogat fiind, singurul lucru adevărat pe care îl va spune este legat de autenticitatea gustului – „nu are zahăr deloc, și e la fel de gustos”.


„Potențialul produsului Pepsi Max este explorat într-un mod surprinzător pentru fanii brandului, în noua campanie care se concentrează în jurul demitizării personajului Pinocchio, dar totodată foarte firesc dacă ne raportăm la principalele sale atribute – gustul max, zero zahăr. 


Această provocare a fost primită cu entuziasm de echipele implicate, pentru că ne-a oferit tuturor ocazia de a revizita niște șabloane din copilărie, însă dintr-o perspectivă nouă, atipică. 


Campania îndeamnă consumatorii să se îndepărteze de modelul gândirii de grup când vine vorba despre lumea înconjurătoare și să facă alegeri conștiente, critice, bazate pe fapte, renunțând, fie și pentru o clipă, la pilotul automat – o capcană în care este ușor să cădem în ziua de astăzi, fiind asaltați de informații, mai mult sau mai puțin adevărate, din toate direcțiile. Dincolo de componenta informativă, execuția creativă se remarcă prin umor și poziționează Pepsi Max în categoria rebelilor din marea familie Pepsi”, a spus Delia Corniciuc Senior Marketing Manager Beverages Romania. 

Comentarii

Cele mai citite

4 reţete simple şi gustoase recomandate de Chef Scărlătescu

4 reţete simple şi gustoase recomandate de Chef Scărlătescu

Cum poate apa minerală carbogazoasă să evidențieze aromele preparatelor și ale băuturilor?

Cum poate apa minerală carbogazoasă să evidențieze aromele preparatelor și ale băuturilor?

Uanderful, un loc unde mâncarea și serviciile sunt la înălţimea designului

Uanderful, un loc unde mâncarea și serviciile sunt la înălţimea designului

Promo

Ce să mănânci când ești răcit

Ce să mănânci când ești răcit

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

Exploziile emoționale - 6 aspecte esențiale despre ce sunt și cum să acționăm, oferite de psihologul american Albert J. Bernstein

Exploziile emoționale - 6 aspecte esențiale despre ce sunt și cum să acționăm, oferite de psihologul american Albert J. Bernstein

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

„Blestemul Insulei Oak” revine la HISTORY cu un nou sezon

„Blestemul Insulei Oak” revine la HISTORY cu un nou sezon

De ce doare capul și cum te tratezi

De ce doare capul și cum te tratezi

Reprogramarea premierei filmului „No Time To Die” pentru noiembrie 2020

Reprogramarea premierei filmului „No Time To Die” pentru noiembrie 2020

Telefonul Medicului - un ajutor destinat întregului personal din linia întâi în lupta împotriva COVID-19

Telefonul Medicului - un ajutor destinat întregului personal din linia întâi în lupta împotriva COVID-19

Răzvan Stoica & Solitude - diseară, la ora 19:00, la Radio România Muzical

Răzvan Stoica & Solitude - diseară, la ora 19:00, la Radio România Muzical

Mai multe

Editura Publisol continuă publicarea operelor scriitorilor români:  Seria de autor Leonida Neamțu

Editura Publisol continuă publicarea operelor scriitorilor români: Seria de autor Leonida Neamțu

Câștigătorii de la Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, recunoscuți pentru introducerea inovației sociale și incluziunii în industria modei

Câștigătorii de la Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, recunoscuți pentru introducerea inovației sociale și incluziunii în industria modei

Ce nu știai despre epilarea definitivă cu laser

Ce nu știai despre epilarea definitivă cu laser

5 sfaturi de la medicul Ioana Berciu pentru a reveni în formă după Sărbători. Recapătă-ți vitalitatea și silueta!

5 sfaturi de la medicul Ioana Berciu pentru a reveni în formă după Sărbători. Recapătă-ți vitalitatea și silueta!

Scapă rapid de kilogramele în plus acumulate de sărbători! Nutriționistul Șerban Damian îți dezvăluie secretul!

Scapă rapid de kilogramele în plus acumulate de sărbători! Nutriționistul Șerban Damian îți dezvăluie secretul!

O poveste modernă de Crăciun în #MyCalvins

O poveste modernă de Crăciun în #MyCalvins

De ce să alegi produse organice de îngrijire personală?

De ce să alegi produse organice de îngrijire personală?

„Secretul“ Ariston: care sunt factorii care influenteaza performantele unei centrale pe gaz?

„Secretul“ Ariston: care sunt factorii care influenteaza performantele unei centrale pe gaz?

Cadouri de sărbători pentru fumători

Cadouri de sărbători pentru fumători

Tommy Jeans face echipă cu Vevo pentru campania „Less Buzz, More Music

Tommy Jeans face echipă cu Vevo pentru campania „Less Buzz, More Music"