Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări
  • Compania a încheiat 2022 cu afaceri de peste 1,3 milioane Euro din echiparea cu veselă şi tacâmuri a unităților HoReCa
  • 2.000 de euro este pragul de la care clienții decid să treacă de la achizițiile online la cele din showroom

Rose Home, afacere românească axată pe dotarea cu veselă, tacâmuri și accesorii a unităților HoReCa, estimează afaceri în creștere cu 30% în 2023, pe fondul unui sector hotelier dinamic, cu numeroase deschideri anticipate pe parcursul anului.

Compania ce a pornit activitatea cu opt ani în urmă a încheiat 2022 cu afaceri de peste 1,3 milioane Euro din echiparea cu veselă şi tacâmuri a unităților HoReCa, generată în mare măsură de creșterea performanței în mediul online, cu tot mai mulți clientii care folosesc site-ul pentru achiziții directe, și de creșterea ponderei segmentului de Hoteluri.

„Ne uităm, în continuare, la creșterea coșului mediu, în segmentul B2B online. În medie, reușim să convertim direct în mediul online achiziții de până la 2.000 euro. Pentru proiecte care depășesc această valoare, în domeniul HoReCa, intervine necesitatea consultanței de showroom, cu produsele în față. Pentru anul acesta, ne-am propus ca mediul online să aducă 40% din afacerile totale. Categoriile care convertesc foarte bine în online sunt platourile din lemn, accesoriile pentru masă, pe care clienții le achiziționează cu încredere direct de pe site”, spune Denisa Ştefan, Fondator și Managing Partner, Rose Home.

Rose Home importă produsele cu precădere din statele membre UE și din Marea Britanie, însă oferta este una dinamică, ce răspunde rapid solicitărilor și tendințelor pieței.

Reprezentanții consideră că și pentru anul în curs prețurile rămân o provocare și sunt direct influențate de dinamica pieței de energie.

„Industria de veselă și pahare are drept costuri majore de producție gazul și energia. Anul trecut am observat creșteri uriașe, mai ales in industria sticlei, în care, pentru unele produse, majorările au fost și de 40%. Pentru prima oară, prețurile au fost majorate de producători de mai multe ori pe parcursul unui an, punând o presiune majoră pe găsirea unor solutii de rentabilitate. Am absorbit o parte din costuri, iar alta a fost transferată în pretul final”, adaugă Denisa Ștefan.

Rose Home urmăreşte să aducă un plus de valoare zonelor de creativitate şi design în prezentarea preparatelor culinare din locatiile HoReCa.

Prioritățile anului: extinderea showroom-ului  

Printre prioritățile pe termen scurt ale Rose Home se numără extinderea showroom-lui pentru segmentele de bufet, mic dejun și dotarea bucătăriei cu ustensile de gătit. 

„Ne dorim să oferim servicii personalizate, de la concept, la implementarea proiectelor de bufet mic dejun, servicii de randare pe dimensiunile și poziționarea zonei de bufet în locație și ofertă în funcție de alegerile făcute. Nevoia extinderii către acest sector de business a aparut ca urmare a numeroaselor solicitări venite din partea clienților, fie pentru optimizarea bufetului deja existent în hoteluri, fie din nevoia unei consultanțe personalizate, în cazul deschiderii de noi hoteluri”, menționează Denisa Ștefan

Rose Home dezvoltă și sectorul de fine-dining la nivel de ofertă, iar spațiul extins din showroom va permite  amenajarea de concepte și surse de inspirație specifice segmentului. În plus, în primăvară vor fi anunțate noile colaborări din portofoliu, iar un nou segment vizat este piața paharelor de vin.  

Proiect internațional

Rose Home extinde și aria serviciilor personalizate internaționale, iar un nou proiect din această zonă va fi echiparea unui restaurant de fine dining din Manhattan, Statele Unite. Solicitarea include o serie de produse și servicii personalizate, iar deschiderea spațiului echipat de Rose Home este planificată pentru perioada imediat următoare.

Rose Home are un portofoliu ce include peste 20 branduri internaţionale de producători din domeniul veselei de porţelan şi ceramică, tacâmuri, pahare, produse de prezentare şi servire din lemn, melamina, inox sau fonta. Printre clienți se numără lanţuri hoteliere, lanţuri de resturante şi cafenele, locaţii HoReCa mici şi medii, baruri, bistro-uri, centre de evenimente şi un procent în creștere de persoane fizice. Mai multe informații despre Rose Home sunt accesibile la www.rosehome.ro

 

 

Comentarii

Mai multe

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

2
Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Cele mai citite

Culorile în trend pentru design interior în 2019

Culorile în trend pentru design interior în 2019

In the mood for LOVE

In the mood for LOVE

Visezi să ai un perete viu acasă?

Visezi să ai un perete viu acasă?

Transformă balconul într-o oază urbană

Transformă balconul într-o oază urbană

Inspirație estivală

Inspirație estivală

Hygge și Lagom

Hygge și Lagom

Stilul mediteranean și derivatele lui

Stilul mediteranean și derivatele lui

Vrei o casă zen?

Vrei o casă zen?