Guinness inspiră consumatorii de pe tot globul să trăiască spiritul autentic irlandez de St. Patrick’s Day 2021

Guinness inspiră consumatorii de pe tot globul să trăiască spiritul autentic irlandez de St. Patrick’s Day 2021

Guinness®, berea stout numărul 1 în lume, îndeamnă consumatorii să împrumute din spiritul irlandezilor și să rămână veșnic optimiști, indiferent de modul în care vor sărbători St. Patrick’s Day anul acesta – online sau acasă.


Ziua națională a Irlandei, St. Patrick’s Day, este foarte probabil cea mai sărbătorită zi națională dintre toate, influențând oameni de pretutindeni să sărbătorească spiritul irlandez optimist. În aceeași notă, Berea Guinness emblematică pentru identitatea irlandeză aduce la viață buna dispoziție, indiferent de locul în care oamenii vor alege să sărbătorească ziua de 17 martie anul acesta.


Marcată ca zi a distracției irlandeze pe 6 continente, de la Dublin la Dubai, de la Londra la Lima, de la Peru la Paris, de la Sydney la Stockholm și din Moscova până la Montserrat, St. Patrick’s Day este sărbătoarea care reunește anual peste 70 de milioane de oameni din întreaga lume, irlandezi și nu numai. În 2021, consumatorii sunt îndemnați să celebreze respectând normele de siguranță impuse de autorități, însă, cu ajutorul Guinness, ziua națională a Irlandei rămâne definiția bunei dispoziții la nivel mondial, alături de câte un pint de bere stout.

 

În fiecare an, St. Patrick’s Day este primită cu mare încântare de publicul din România. Anul acesta, însă, vom sărbători în contexte atipice, de acasă sau în localuri cu capacitate limitată. Acesta era și momentul în care de obicei noi, alături de partenerii noștri din Horeca, ne uneam forțele și organizam evenimente speciale, dedicate tuturor celor care apreciază gustul autentic de Guinness.


St. Patrick’s sigur nu dispare din viețile noastre în 2021, vom continua să-l sărbătorim într-un context diferit. Consumatorii ne pot găsi în marile lanțuri de magazine sau în shop-urile online pentru experiențe cu gust irlandez, în condiții de siguranță. Oriunde se află un pint de Guinness, este St. Patrick’s Day!” -  Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.


Cu o consistență bogată și cremoasă, de o culoare roșu rubiniu inconfundabilă, spumă albă fină autentică și un gust catifelat, Guinness Draught este sortimentul cel mai vândut cu ocazia zilei de St. Patrick’s Day, consumatorii fiind atrași de complexitatea combinației de arome și savoarea unică.


Guinness are un istoric de peste 150 de ani de asociere culinară dar și ca ingredient în preparate cum ar fi stridiile, taco cu vită sau chiar și deserturi!


SLÁINTE este urarea care leagă cu mult peste 70 de milioane de oameni din toată lumea de St. Patrick’s Day.

Comentarii

Cele mai citite

4 reţete simple şi gustoase recomandate de Chef Scărlătescu

4 reţete simple şi gustoase recomandate de Chef Scărlătescu

Cum poate apa minerală carbogazoasă să evidențieze aromele preparatelor și ale băuturilor?

Cum poate apa minerală carbogazoasă să evidențieze aromele preparatelor și ale băuturilor?

Uanderful, un loc unde mâncarea și serviciile sunt la înălţimea designului

Uanderful, un loc unde mâncarea și serviciile sunt la înălţimea designului

Promo

Ce să mănânci când ești răcit

Ce să mănânci când ești răcit

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

Exploziile emoționale - 6 aspecte esențiale despre ce sunt și cum să acționăm, oferite de psihologul american Albert J. Bernstein

Exploziile emoționale - 6 aspecte esențiale despre ce sunt și cum să acționăm, oferite de psihologul american Albert J. Bernstein

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

„Blestemul Insulei Oak” revine la HISTORY cu un nou sezon

„Blestemul Insulei Oak” revine la HISTORY cu un nou sezon

De ce doare capul și cum te tratezi

De ce doare capul și cum te tratezi

Reprogramarea premierei filmului „No Time To Die” pentru noiembrie 2020

Reprogramarea premierei filmului „No Time To Die” pentru noiembrie 2020

Telefonul Medicului - un ajutor destinat întregului personal din linia întâi în lupta împotriva COVID-19

Telefonul Medicului - un ajutor destinat întregului personal din linia întâi în lupta împotriva COVID-19

Răzvan Stoica & Solitude - diseară, la ora 19:00, la Radio România Muzical

Răzvan Stoica & Solitude - diseară, la ora 19:00, la Radio România Muzical

Mai multe

Editura Publisol continuă publicarea operelor scriitorilor români:  Seria de autor Leonida Neamțu

Editura Publisol continuă publicarea operelor scriitorilor români: Seria de autor Leonida Neamțu

Câștigătorii de la Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, recunoscuți pentru introducerea inovației sociale și incluziunii în industria modei

Câștigătorii de la Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, recunoscuți pentru introducerea inovației sociale și incluziunii în industria modei

Ce nu știai despre epilarea definitivă cu laser

Ce nu știai despre epilarea definitivă cu laser

5 sfaturi de la medicul Ioana Berciu pentru a reveni în formă după Sărbători. Recapătă-ți vitalitatea și silueta!

5 sfaturi de la medicul Ioana Berciu pentru a reveni în formă după Sărbători. Recapătă-ți vitalitatea și silueta!

Scapă rapid de kilogramele în plus acumulate de sărbători! Nutriționistul Șerban Damian îți dezvăluie secretul!

Scapă rapid de kilogramele în plus acumulate de sărbători! Nutriționistul Șerban Damian îți dezvăluie secretul!

O poveste modernă de Crăciun în #MyCalvins

O poveste modernă de Crăciun în #MyCalvins

De ce să alegi produse organice de îngrijire personală?

De ce să alegi produse organice de îngrijire personală?

„Secretul“ Ariston: care sunt factorii care influenteaza performantele unei centrale pe gaz?

„Secretul“ Ariston: care sunt factorii care influenteaza performantele unei centrale pe gaz?

Cadouri de sărbători pentru fumători

Cadouri de sărbători pentru fumători

Tommy Jeans face echipă cu Vevo pentru campania „Less Buzz, More Music

Tommy Jeans face echipă cu Vevo pentru campania „Less Buzz, More Music"