Când oferi cu inima, defapt primești

Când oferi cu inima, defapt primești



Joi, 24 Mai 2018, reprezentanții companiei Podravka România alături de jurnaliști-bloggeri s-au implicat în pregătirea mesei de prânz asigurate de Complexul de Servicii Sociale Ominis din cadrul Direcției Generale de Asistenţă Socială a Municipiului București.



Anual Podravka România, o companie cu suflet, donează produse pentru varii cauze caritabile dorind să întoarcă astfel comunității o parte din bucuria de a fi util. Sute de pachete de Vegeta au fost oferite Complexului de Servicii Sociale Ominis, în plus reprezentanții companiei alături de jurnaliști ajutând la pregătirea și servirea mesei de prânz.

Peste 100 persoane vârstnice aflate în nevoie s-au bucurat de bucate mai gustoase cu Vegeta, servite cu drag de jurnaliștii care s-au oferit să ajute în cadrul acestei acțiuni. 


„Este atât de simplu să oferim puțină bucurie celor din jur, iar un zâmbet care însoțește o masă caldă poate însemna enorm pentru cei care au ajuns la o anumită vârstă, sunt singuri și au o viață grea. A oferi ne reprezintă și este o dovadă în plus că ne pasă de comunitate și vrem să îi îmbunătățim calitatea vieții. Produsele noastre ajung pe masa atâtor familii din întreaga lume de atâția zeci de ani – de ce nu și în prânzul servit cu responsabilitate de astfel de centre, atât de necesare. Pentru ca’ Întotdeauna cu inima’ este deviza noastră.” declară Cristina Ghiurluc, Marketing Director Podravka România.




"Le mulțumim celor de la Podravka România pentru produse și implicare. Săptămânal, în cadrul Complexului Ominis asigurăm o masă caldă pentru aproximativ 200 persoane, în fiecare zi de marți și joi, masă gătită exclusiv din donații. De aceea ajutorul companiilor și a voluntarilor care vin cu astfel de inițiative este oricând binevenit, astfel reușind ca împreună să aducem o bucurie oamenilor aflați într-o situație de dificultate socio-economică din municipiul București.", a spus Carmen Stamat, Șef Serviciu Complex de Servicii Sociale OMINIS, D.G.A.S.M.B.


Istoria Podravka își are începuturile în anul 1934, atunci când frații Wolf din Koprivnica au pus bazele unui un atelier pentru procesarea fructelor. De atunci au trecut peste 80 ani, astăzi grupul Podravka având peste 6000 angajați și fiind cunoscut în peste 40 ţări de pe 5 continente. Vegeta, adaosul universal pentru mâncare, este cea mai cunoscută marcă Podravka, fiind denumită și „cea mai bună creație croată”.  


Produsele Podravka sunt prezente pe piața din România prin importuri cu mult înainte de Revoluție, biroul de reprezentanţă al companiei înființându-se oficial în 2001.



Comentarii

Mai multe

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

2
Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Cele mai citite

4 reţete simple şi gustoase recomandate de Chef Scărlătescu

4 reţete simple şi gustoase recomandate de Chef Scărlătescu

Cum poate apa minerală carbogazoasă să evidențieze aromele preparatelor și ale băuturilor?

Cum poate apa minerală carbogazoasă să evidențieze aromele preparatelor și ale băuturilor?

Uanderful, un loc unde mâncarea și serviciile sunt la înălţimea designului

Uanderful, un loc unde mâncarea și serviciile sunt la înălţimea designului