Tommy Hilfiger anunță colaborarea cu Shawn Mendes parteneriat global „Play it Forward” pentru urmatorul pas în călătoria sustenabilității

Tommy Hilfiger anunță colaborarea cu Shawn Mendes parteneriat global  „Play it Forward” pentru urmatorul pas în călătoria sustenabilității

Tommy Hilfiger are plăcerea să anunțe parteneriatul „Play it Forward” cu Shawn Mendes -  cântăreț și compozitor canadian, realizat din dorința de a construi un viitor mai bun pe baza viziunii lor comune. Această colaborare prezintă mai multe direcții și va debuta cu Shawn Mendes ca protagonist principal al campaniei globale Vara 2022, intitulată „Classics Reborn”, care prezintă o colecție realizată în întregime din materiale mai sustenabile. În plus, pe parcursul viitorului său turneu Wonder: The World, Shawn Mendes va purta produse personalizate TOMMY HILFIGER, realizate din materiale mai sustenabile, abordând diverse stiluri. De asemenea, Tommy Hilfiger va dona 1 milion USD pentru a susține eforturile de a atenua și compensa impactul asupra mediului din timpul turneului. 


Parteneriatul va culmina cu o colecție capsulă, realizată împreună, și va fi lansată în primăvara anului 2023, redând un stil atemporal, mai sustenabil. În colecție vor fi integrate procese inovatoare în ceea ce privește materiale reciclate dar și materiale noi, și, de asemenea, practici de design circular.


„Shawn nu este doar un muzician multitalentat – el reprezintă și o nouă generație de Futuremakers care înțeleg nevoia de acțiune”, a spus Tommy Hilfiger. „Prin unirea forțelor cu Shawn pentru a învăța, a împărtăși și a inova, putem construi pe ceea ce am realizat deja și putem duce călătoria noastră în materie de sustenabilitate la nivelul următor. Deși recunoaștem că mai avem un drum lung de parcurs, împreună putem obține și mai multă conștientizare pentru a avea un impact pozitiv și de durată.”


Urmând să fie lansată pe 16 mai 2022, pentru campania TOMMY HILFIGER „Classics Reborn” s-a colaborat cu fotograful Craig McDean și îl prezintă pe Shawn Mendes purtând diverse stiluri din colecția 1985 Program, inclusiv polo-ul emblematic din 1985, realizat din bumbac organic. Prin utilizarea bumbacului organic, realizarea colecțiilor 1985 Program din 2022 a redus echivalentul CO2 cu aproximativ 48% și au fost evitate 692 de tone de emisii. Acesta este  echivalentul a 641 de zboruri dus-întors de la Londra la New York pentru un pasager. Shawn Mendes poartă, de asemenea, denim mai sustenabil, care este produs folosind 20% bumbac reciclat post-consum, care necesită mai puțină apă și energie în timpul etapelor sale de finisare. Look-ul este completat cu piese vintage TOMMY HILFIGER, care celebrează produsele favorite care stârnesc nostalgie.


Pentru viitorul său turneu Wonder: The World, Shawn Mendes s-a angajat să mențină un climat pozitiv, reducând emisiile de CO2 cu 50% per spectacol, comparativ cu ultimul său turneu mondial din 2019 și atenuând toate emisiile rămase printr-o combinație de eliminare a carbonului și proiecte de evitare a emisiilor de carbon. Pentru a-și sprijini misiunea și parteneriatul comun, Tommy Hilfiger va dona 1 milion USD pentru a face posibilă implementarea Programului Sustainability & Tour Greening. O parte substanțială a acestei investiții va fi donată agriculturii regenerative a bumbacului, un nou pas în dezvoltarea inițiativelor de sustenabilitate mai ample ale brand-ului Tommy Hilfiger. Pe tot parcursul turneului, Shawn Mendes va purta, de asemenea, modele personalizate și mai sustenabile, cu look-uri obținute din materiale rămase din colecțiile anterioare TOMMY HILFIGER, precum și din ceea ce se numește vintage deadstock, adică produse noi, nepurtate dar care nu au fost vândute, și materiale reutilizate.


O etapă cheie a parteneriatului, Tommy Hilfiger și Shawn Mendes vor introduce, de asemenea, în primăvara anului 2023, o colecție capsulă realizată în comun. Aceasta va prezenta stiluri de calitate prin care se reimaginează piesele clasice TOMMY HILFIGER cu design circular, fiind implicate în procesul de realizare inovații în ceea ce privește reciclarea materialelor.


Întotdeauna am fost inspirat de Tommy și de brand-ul emblematic pe care l-a construit și sunt încântat să împărtășesc călătoria noastră împreună cu fanii mei”, a spus Shawn Mendes. „Toată lumea are un rol în crearea unui viitor mai sustenabil și sunt inspirat să văd ce putem realiza. Aștept cu nerăbdare să învățăm unii de la alții, să explorez modul în care reimaginația creativă poate avea un efect pozitiv asupra industriei modei și să împărtășesc ce înseamnă pentru mine a trăi într-un mod mai sustenabil. ”


În lunile următoare, mai multe detalii despre colaborarea „Play it Forward” vor fi distribuite pe canalele de comunicare Tommy Hilfiger și Shawn Mendes.  Prietenii și fanii brand-ului TOMMY HILFIGER sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind @TommyHilfiger, #TommyHilfiger și @ShawnMendes.

Comentarii

Cele mai citite

"Amintiri furate", o colecţie cu nostalgie by Constanţia Iuraşco

Young Fashion,Young People

Young Fashion,Young People

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Designeri români | Ioana Ciolacu

Designeri români | Ioana Ciolacu

Promo

Ce să mănânci când ești răcit

Ce să mănânci când ești răcit

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

Exploziile emoționale - 6 aspecte esențiale despre ce sunt și cum să acționăm, oferite de psihologul american Albert J. Bernstein

Exploziile emoționale - 6 aspecte esențiale despre ce sunt și cum să acționăm, oferite de psihologul american Albert J. Bernstein

„Blestemul Insulei Oak” revine la HISTORY cu un nou sezon

„Blestemul Insulei Oak” revine la HISTORY cu un nou sezon

De ce doare capul și cum te tratezi

De ce doare capul și cum te tratezi

Reprogramarea premierei filmului „No Time To Die” pentru noiembrie 2020

Reprogramarea premierei filmului „No Time To Die” pentru noiembrie 2020

Telefonul Medicului - un ajutor destinat întregului personal din linia întâi în lupta împotriva COVID-19

Telefonul Medicului - un ajutor destinat întregului personal din linia întâi în lupta împotriva COVID-19

Răzvan Stoica & Solitude - diseară, la ora 19:00, la Radio România Muzical

Răzvan Stoica & Solitude - diseară, la ora 19:00, la Radio România Muzical

Mai multe

Nikos Bikfalui, băiatul de 12 ani care echilibrează cariera de actor în filmul Transilvanian Ninja cu Olimpiada de Matematică

Nikos Bikfalui, băiatul de 12 ani care echilibrează cariera de actor în filmul Transilvanian Ninja cu Olimpiada de Matematică

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

2
Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi