Cum să îţi alegi corect suplimentele pentru un plus de energie

Cum să îţi alegi corect suplimentele pentru un plus de energie


Sportul şi alimentaţia sănătoasă rămân aliaţii perfecţi împotriva oboselii. Însă, în ciuda eforturilor pe care le depunem pentru a face sport zi de zi şi a respecta mesele zilei, programul încărcat de la serviciu şi lucrurile pe care le avem mereu pe listele noastre de to do ne solicită mai mult decât am crede.


De aceea, pentru o doză extra de energie, putem opta întotdeauna pentru suplimentele nutritive care ne ajută să combatem oboseala. Sergiu Sandu, specialist în nutriţie şi antrenor personal World Class, ne ajută să ne decidem care sunt cele mai potrivite suplimente în funcţie de ingredientele principale pe care le conţin.


Înainte de a porni în căutarea şi alegerea suplimentelor, expertul World Class ne recomandă consultarea unui medic pentru a discuta despre existenţa unor eventuale intoleranţe sau efecte secundare.


1. Iodul
Este un mineral important deoarece produce substanţe esenţiale pentru sănătatea organismului nostru şi ajută la creșterea și dezvoltarea normală a corpului. Este un antioxidant puternic şi apără corpul de infecţii şi boli, având un rol important în dezvoltarea sănătoasă a pielii, dinţilor, unghiilor şi oaselor.


2. Magneziul
Magneziul oferă energie organismului şi este necesar pentru elasticitatea muşchilor, dar şi pentru întărirea sistemului nervos, cu beneficii şi în lupta antistres. Se găseşte în alimente precum: nuci şi seminţe, peşte, banane sau ciocolată neagră, dar şi în componenţa suplimentelor disponibile pe wshop.ro.


3. Apa alcalină
Abundenţa de antioxidanţi din alimentaţie și apa elimină toxinele, asigurând detoxifierea corpului. Alături de o alimentaţie sănătoasă şi diversificată, apa alcalină aduce numeroase beneficii organismului, iar consumată zilnic poate neutraliza aciditatea și înlătura substanţele acide din celule și ţesuturi. Mai mult, apa alcalină asigură o piele mai curată şi încetineşte efectele îmbătrânirii.


4. Omega 3
Acizii graşi omega3 sunt consideraţi acizi esenţiali, necesari pentru sănătate, dar pe care organismul nu poate să-i producă în mod natural. Denumite popular „grăsimi bune”, omega3 previn bolile de inimă, depresia sau artrita, ajutând la dezvoltarea sau îmbunătăţirea stării de sănătate a femeilor însărcinate.


5. Vitamina B12
Vitamina B12 este un nutrient esenţial pentru funcţionarea optimă a organismului şi pentru producerea de energie. Joacă un rol vital în formarea celulelor roşii din sânge, menţine funcţionarea normală a sistemului nervos şi conferă rezistenţă oaselor şi inimii. Recomandăm consumarea unor suplimente care să conţină acest nutrient atât de necesar pentru o funcţionare excelentă a întregului corp.


Un stil de viaţă sănătos, dar şi mişcarea constantă, influenţează în bine starea generală a organismului şi garantează un nivel crescut al energiei.


Powered by WorldClass Romania

Fotografii: Getty Images


Comentarii

Mai multe

Veganism în beauty

Veganism în beauty

Monștri de Halloween

Monștri de Halloween

Moromeții 2

Moromeții 2

Institutul Cultural Român, de la instituţie la brand cultural

Institutul Cultural Român, de la instituţie la brand cultural

TASTE THE CITY / VESPA BUCHAREST

TASTE THE CITY / VESPA BUCHAREST

DANIEL ARSHAM - The Alien Visual Artist

DANIEL ARSHAM - The Alien Visual Artist

Victor Nemeş - ASIA

Victor Nemeş - ASIA

Cele mai citite

Iarna se face forma pentru vară

Iarna se face forma pentru vară

6 sfaturi utile ca să te lași de zahăr

6 sfaturi utile ca să te lași de zahăr

Oţetul. Ce este? Cum se fabrică? Ce beneficii are?

Oţetul. Ce este? Cum se fabrică? Ce beneficii are?

Trenduri în nutriţie și sport pentru 2017

Trenduri în nutriţie și sport pentru 2017

Cum să eviţi 10 greșeli alimentare care te pot duce la acumulare de kilograme

Cum să eviţi 10 greșeli alimentare care te pot duce la acumulare de kilograme

6 ponturi de nutriţie simple şi eficiente atunci când zburăm

6 ponturi de nutriţie simple şi eficiente atunci când zburăm

Cum ne dezumflăm după sărbători, în cinci pași

Cum ne dezumflăm după sărbători, în cinci pași