George Man - Managing Partner Creative Market

George Man - Managing Partner Creative Market



Creezi strategii și idei de comunicare pentru branduri de fashion, accesorii, beauty și nu numai. Nu e greu să lucrezi în și pentru zone diferite? 

Indiferent de brand, regula de bază este să comunici cu integritate, consecvenţă și carismă. Ușurinţa în a jongla cu mai multe domenii vine tocmai din experienţa de peste 12 ani în această industrie. Se poate spune că am văzut de toate. În fond, ceea ce facem noi este storytelling, chiar dacă basmul nu mai este despre condurul Cenușăresei, ci ultima colecţie Victoria’s Secret sau următorul proiect pentru berea 1664 Blanc, important este să fermecăm.


Ce înseamnă identitatea de brand pentru tine, la începutul unei colaborări? 

Înseamnă o moștenire pe care trebuie să o respectăm și să o menţinem în focus, ca bază pentru o comunicare actuală și relevantă pentru consumator. Brand attribution pornește de la identitatea de brand, mai departe ţine de noi să găsim formule fresh de a seduce targetul. Lucrând pentru foarte mult branduri globale, suntem obișnuiţi să înţelegem și să localizăm foarte repede un brand cu cerinţe globale foarte stricte. 


Cât de important este să păstrezi identitatea de brand și ce înseamnă să pui pe masă idei noi, atipice? 

Identitatea de brand poate fi o sursă de inspiraţie și un challenge de virtuozitate. Este ca și cum ai lua o piesă clasică și ai reinterpreta-o cu instrumente moderne, încercând să-i dai valoare adăugată, fără să pierzi nimic din capodopera originală. Un brand care acum 50 de ani comunica cu machete de presă, își poate exprima identitatea într-o instalaţie interactivă, cu condiţia să rămână autentic și credibil.


E important să recunoaștem reușitele altora și să ne lăsăm inspiraţi de ele. Pe tine cine te-a impresionat? 

Brandurile au devenit din ce în ce mai reactive și prezente social. Unii știu să integreze mesajul social în ADN-ul brandului, alţii sunt mai stângaci. Un exemplu de reactive PR care m-a impresionat vine de la ASOS, care a transformat un moment de vulnerabilitate în empowerment. Dacă vrem să păstrăm respectul consumatorilor, trebuie să ne mulăm noi mesajul pe valorile lor, nu să declamăm steril lozinci.


Ce proiecte ai fi vrut să realizezi, dar nu ai avut ocazia încă? 

Când te axezi pe branduri de fashion, parfumerie, beauty... normal că visezi să fii contactat de Chanel sau Prada pentru o colaborare. Având în vedere că graniţele sunt din ce în ce mai neconvenţionale, că am fost deja contactaţi de birouri globale pentru lansarea unor branduri în România sau campanii regionale, cine știe? Chiar mi se poate întâmpla, nu?


Mulţumire la job, fericire acasă sau un echilibru perfect între cele două? 

Îmi iubesc profesia și sunt un perfecţionist. Dar asta nu înseamnă că îmi neglijez familia sau o pun pe planul doi. Întotdeauna am timp pentru cei dragi, pentru că nu cred că suntem construiţi să performăm excelent pe termen lung fără satisfacţie în viaţa personală. Cred că cel mai important lucru în viaţă este să faci ceea ce îţi place și, chiar dacă nu este deloc ușor să fii antreprenor, cu siguranţă reușitele sunt mult mai savuroase.


Te-ai gândit vreodată să schimbi tot: jobul, ţara și planurile de viitor? 

Da, m-am gândit și în continuare mă gândesc la relocare. Dar în momentul de faţă pot face performanţă aici, așa că vom vedea unde ne duce viitorul. Dacă nu voi mai găsi bucurie în ceea ce fac, voi pleca cu siguranţă pe alte meleaguri.


Cât de mult contează amprenta ta personală în proiectele profesionale? 

Consider că deja de multă vreme semnătura Creative Market a devenit recognoscibilă. Nu este neapărat vorba despre amprenta personală, ci despre o echipă sudată care ia în serios fiecare nouă provocare, fără blazare și frustrări. Fiecare proiect este construit cu atenţie la detaliu, profesionalism și întotdeauna există un element-surpriză.



Comentarii

Mai multe

Oceanul care ne desparte

Oceanul care ne desparte

Mazda MX-30 Un nume mare cu autonomie mică

Mazda MX-30 Un nume mare cu autonomie mică

Toamna reginelor

Toamna reginelor

7 pași simpli pentru un discurs de succes

7 pași simpli pentru un discurs de succes

7 căști wireless pe care nu trebuie să le ignori

7 căști wireless pe care nu trebuie să le ignori

7 noutăţi de beauty pentru o toamnă hot

7 noutăţi de beauty pentru o toamnă hot

7 muziciene pentru Șapte Seri

7 muziciene pentru Șapte Seri

Ten fin și mătăsos în fiecare zi cu NIVEA Wash Oils

Ten fin și mătăsos în fiecare zi cu NIVEA Wash Oils

Cele mai citite

Iubirea necondiționată înseamnă acceptarea emoțiilor și nevoilor de bază ale copilului

Iubirea necondiționată înseamnă acceptarea emoțiilor și nevoilor de bază ale copilului

Cum să îți decorezi casa în culori vii cu ajutorul produselor Meli Melo Deco

Cum să îți decorezi casa în culori vii cu ajutorul produselor Meli Melo Deco

Bogdan Naumovici i-a propus fiului să rămână repetent

Bogdan Naumovici i-a propus fiului să rămână repetent

Therme lanseaza 3 noi parcuri naturale unice in Europa, reunite sub conceptele echilibrului, sanatatii si perfectiunii matematice

Therme lanseaza 3 noi parcuri naturale unice in Europa, reunite sub conceptele echilibrului, sanatatii si perfectiunii matematice

Top 10 pancarte de la protestele anti-guvernamentale

Top 10 pancarte de la protestele anti-guvernamentale

7 trucuri vestimentare pentru o apariție WOW!

7 trucuri vestimentare pentru o apariție WOW!

10 sfaturi ca să fii un protestatar iscusit

10 sfaturi ca să fii un protestatar iscusit

Zece obiceiuri și tradiții despre Florii și Paște, pe care probabil nu le știai

Zece obiceiuri și tradiții despre Florii și Paște, pe care probabil nu le știai