Victoria Houghton | NEXT România

Victoria Houghton | NEXT România



Acum 10 ani a ales România, unde a pus bazele unei afaceri de succes. Caută întotdeauna echilibrul și reușește să îmbine cu succes viața de business cu cea de familie. Vă invităm să cunoașteți omul din spatele celui mai apreciat brand pentru copii – fondator și managing director al francizei Next România – Victoria Houghton.



Cum este să-ți împarți viața între Londra și București? 

Mă simt norocoasă să pot călători între două hub-uri urbane înfloritoare și vibrante! Aceste două orașe mă inspiră, îmi dau energie și cu încântare aștept să văd ce urmează în fiecare zi! Familia mea locuiește la Londra, așa că aici locuiesc în cea mai mare parte a timpului și, când Londra este prea aglomerată, evadăm la țară!


Ce te-a atras în România? 

Primul contact cu România a fost în 2006, în perioada în care tatăl meu era implicat aici în diferite proiecte imobiliare și de retail. Întotdeauna am avut un spirit antreprenorial, iar în timpul vizitelor mele în România am remarcat un decalaj masiv în piața de modă, multe branduri nu erau prezente pe piață, de exemplu Next. La acel moment eram încă angajată la Next ca Fashion Buyer și acela a fost momentul în care mi-am propus să obțin franciza pentru România. În anul 2007 m-am mutat la București pentru a demara afacerea, iar în 2008 am deschis magazinul nostru din Băneasa Shopping City. A fost un moment foarte interesant: România tocmai se alăturase UE și exista un adevărat apetit pentru lucruri noi în modă, cultură, retail, muzică etc., ceea ce mi s-a părut foarte interesant. Există multe concepții greșite despre România, pe care le corectez activ în conversații!


Care este cea mai importantă lecție pe care ai învățat-o în România? 

Pentru a reuși am fost nevoită să cred în mine, să fac sacrificii și să construiesc o echipă în care să am încredere. E important să ai idei, dar ai nevoie de o echipă puternică în spatele tău pentru a le implementa și a reuși. Am o echipă minunată în România și sunt mândră să spun că suntem numai femei. Cele mai multe sunt și mame și jonglează cu viața de familie și carierele lor.


Știu că ești implicată în foarte multe proiecte caritabile. Cum se împacă asta cu un business de succes? 

Este important să susținem cauzele caritabile în care credem, toate acestea fac parte dintr-o afacere responsabilă și etică. Susținem mai ales asociațiile care ajută copiii sau familiile în nevoie. Anul trecut am avut colaborări foarte frumoase cu Salvați Copii, Casa Ioana, Children in Distress etc. Este plăcut să oferim ceva comunității și clienților noștri loiali.


Care este felul de mâncare favorit? Și cu ce poveste pentru copii l-ai asocia? 

Soțul meu este un bucătar minunat, gătește mâncare asiatică grozavă și ce gătește el îmi place foarte mult, amintindu-mi de timpul petrecut în Thailanda, pe vremea când lucram acolo. În Londra suntem norocoși să avem o mulțime de restaurante unde putem să ne bucurăm de diverse specialități internaționale.


Știu că joci tenis. Cine sunt favoriții tăi din circuitul profesionist? 

Îmi place tenisul și îmi place să văd că cei doi băieți ai mei au început și ei să joace și chiar sunt atrași de tenis. Îmi place de asemenea să alerg, am participat la maratonul Londrei și la semimaraton.


Să ne imaginăm că NEXT ar colabora pentru o colecție cu Vivienne Westwood. Cum ar arăta această colecție? 

Nu ar fi minunat? Îmi imaginez clasicismul și funcționalitatea Next combinate cu printuri tartan și croieli asimetrice. Aș putea să îi dau un telefon!


Care este cel mai mare vis al tău? 

Să visezi este un lucru. Dar să continui să îți urmezi aceste visuri chiar dacă există provocări este altceva. Îmi trăiesc visul: am o afacere de succes, o echipă minunată, soțul meu și copiii sunt alături de mine și mă susțin, mă simt fericită și mă bucur de provocări.


Dacă ai putea să te întorci în timp, ce i-ai spune adolescentei Victoria Houghton? 

M-aș sfătui să nu-mi fac griji în ceea ce privește alegerea carierei și a viitorului. În copilărie am acordat mare atenție studiilor și specializărilor și pot să spun că am simțit o mică presiune față de alegerea carierei potrivite. Dar privind înapoi cred că este important să te bucuri de ceea ce înveți, să îți faci prieteni, să câștigi încredere și să aduni experiențe de viață. Viața nu trebuie să fie cartografiată, cariera se poate schimba de-a lungul drumului. Am început în merchandising, m-am mutat în departamentul de buying, am petrecut trei ani în product development și apoi iar în merchandising înainte de a începe propria afacere. Cu toții avem impresia că ceilalți știu ce fac și că au un „plan”, dar viața este o călătorie și este atât de important să fii provocat și să te bucuri de ea. Este atât de important să crezi în tine și vei fi surprins cât de mult depinde de tine.


Care sunt planurile de viitor pentru Next? 

În prezent avem patru magazine în București și planificăm să deschidem un nou magazin la Timișoara în a doua jumătate a acestui an. Cererea pentru produsele Next este din ce în ce mai mare și vrem să fim mai aproape și de clienții din afara Bucureștiului.






Comentarii

Mai multe

Unzip your mind

Unzip your mind

Weekend-ul acesta nu trebuie să ratezi cele 6 recomandări

Weekend-ul acesta nu trebuie să ratezi cele 6 recomandări

Băiatul cu inima de foc

Băiatul cu inima de foc

Verifică, mai ales dacă ești sportiv, dacă știi totul despre hidratare

Verifică, mai ales dacă ești sportiv, dacă știi totul despre hidratare

Raluca Mohora - General Manager Tonic Advertising

Raluca Mohora - General Manager Tonic Advertising

Noua colecţie Next School îi pregăteşte pe copii pentru şcoală

Noua colecţie Next School îi pregăteşte pe copii pentru şcoală

De ce Facebook îţi vrea banii și de ce o să-i primească

De ce Facebook îţi vrea banii și de ce o să-i primească

5 melodii din playlist-ul Antoniei

5 melodii din playlist-ul Antoniei

13 motive, 3 sezoane

13 motive, 3 sezoane

Noua voce latino a României - Barbara  Isasi

Noua voce latino a României - Barbara Isasi

Cele mai citite

"Amintiri furate", o colecţie cu nostalgie by Constanţia Iuraşco

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Designerul Yulia Efros propune o colecţie în culori în ediţie limitată

Designerul Yulia Efros propune o colecţie în culori în ediţie limitată

Cum ne îmbrăcăm în 2017

Cum ne îmbrăcăm în 2017

Designeri români | Ioana Ciolacu

Designeri români | Ioana Ciolacu

Designeri români | Andra Andreescu

Designeri români | Andra Andreescu

ROMANIAN FASHION TRENDS. Brandul de haine No.23, design unic și confortabil al hainelor

ROMANIAN FASHION TRENDS. Brandul de haine No.23, design unic și confortabil al hainelor

Cele mai spectaculoase ţinute de la Premiile Grammy 2017

Cele mai spectaculoase ţinute de la Premiile Grammy 2017