La aniversarea de 23 de ani, Otter Distribution sărbătorește cu 40% reduceri în cadrul Otter Days

La aniversarea de 23 de ani, Otter Distribution sărbătorește cu 40% reduceri în cadrul Otter Days


OTTER DISTRIBUTION sărbătorește 23 de ani de existență pe piața din România cu reduceri de pana la 40% pentru o selecție de branduri din portofoliul companiei, în toate magazinele grupului: TEZYO, SALAMANDER, ALDO, CLARKS precum și online pe otter.ro. Campania se desfășoară în perioada 1- 25 octombrie, prin zilele special dedicate OTTER DAYS.


Grupul Otter Distribution este azi unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața retailului de încălțăminte cu o prezență pe piața locală de 23 de ani. Compania și-a început activitatea în 1997 prin reprezentarea și distribuirea de branduri internaționale pe piața locală. În anul 1999 a fost deschis primul magazin Otter, iar începând din 2002 a început extinderea rețelei. În 2020, la 23 de ani de prezență pe piața din România, rețeaua de magazine OTTER DISTRIBUTION numără 68 de magazine, grupul deținând: 36 magazine Tezyo, 22 magazine Salamander, 6 Aldo, 1 Clarks și 3 magazine outlet.


Pentru că o astfel de aniversare nu ar fi fost posibilă fără susținerea constantă a unei baze de clienți fideli, în perioada 1 – 25 octombrie, OTTER DISTRIBUTION oferă tuturor celor care trec pragul magazinelor Tezyo, Salamander, Aldo si Clarks, precum și în online pe otter.ro , reduceri de pana la 40% la o selecție de produse din colecția de toamna- iarnă de încălțăminte și accesorii, pe care le puteți descoperi în magazinele grupului.


Pentru toamna anului 2020, magazinele din rețeaua Otter Distribution vin cu o selecție diversă din punct de vedere stilistic, autentică și potrivită nevoilor de sezon. Ca în fiecare an, selecția propusă vine în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, pune accentul pe varietate, utilitate, calitate, confort și le îmbină cu reperele estetice ale sezonului, trendurile și piesele statement. În selecția fashion se regăsesc cele mai importante tendințe, printre care se numără vârfurile pătrate, pielea lăcuită și colorată sau tocurile geometrice, cât și piese indispensabile sezonului, precum: botine de înălțime medie, ghete elegante și cizme înalte la branduri deja consacrate din portofoliul TEZYO, precum Epica, Image, Aldo, Ara. Colecția casual – sport este compusă din brandurile deja consacrate: adidas, Nike, Pepe Jeans, Le coq sportif, Pepe Jeans, Skechers și Gryxx. Pentru bărbați, selecția include variante elegante și sport, ideale pentru bărbatul modern, precum și modele de la branduri de renume, precum Armani și Hugo Boss. Variantele casual – sport sunt și preferatele bărbaților și sunt reprezentate de o selecție de branduri consacrate, precum: Pepe Jeans, Skechers, adidas, Nike, New Balance. Anul acesta, pantofii Otter aduc un suflu nou prin designul fresh și inedit, care se poate observa acum și în rândul celor mai elegante modele, care au împrumutat din utilitatea pieselor sport, devenind mai ușor de integrat în ținute smart-casual și extrem de versatile în orice combinație. Colecția Gryxx pentru bărbați continuă să exploreze zona sport-utilitară cu variante de încălțăminte sport, modernă și actuală.


Discounturile se aplică în toate magazinele din rețeaua OTTER DISTRIBUTION: Tezyo, Salamander, Aldo și Clarks, precum și online pe www.otter.ro.


Despre Otter Distribution

În România, OTTER DISTRIBUITION este prezent în toate locațiile-cheie din marile orașe, în marile centre comerciale, înglobând 68 de magazine în România. Din acestea fac parte: Tezyo cu o rețea de 36 magazine multibrand în România, 2 magazine Salamander, 6 magazine Aldo, 1 magazin Clarks si 3 outleturi. De asemenenea, principalele branduri de magazine sunt reprezentate si de shop-uri online.


OTTER DISTRIBUITION oferă o selecție de branduri internaționale, precum Geox, Clarks, Aldo, Epica, Le Colonel, Camper, Otter, Ara, Image, Converse, Emu, Ugg, The Flexx, Bugatti, Epica, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Cromia, Gabor, Adidas, New Balance, Nike, Hugo Boss, Adidas, Rieker, Flavia Passini, Gryxx și Salamander. În fiecare dintre magazinele din rețeaua OTTER DISTRIBUTION se regăsesc pantofii potriviți oricărui stil sau oricărei ocazii, dar și accesorii care să completeze perfect fiecare ținută, pentru toată familia.


Pentru mai multe informații, accesează www.otter.ro, www.tezyo.ro, www.salamandershop.ro și www.aldoshoes.com.ro sau/și conturile de Social Media pe Facebook și Instagram.

Comentarii

Mai multe

Festivalul SoNoRo XV

Festivalul SoNoRo XV "Pasărea Măiastră" continuă în București, în perioada 28 noiembrie - 9 decembrie

HUAWEI FreeBuds Pro –o experiență audio unică

HUAWEI FreeBuds Pro –o experiență audio unică

HUAWEI P smart 2021 review: dragoste la prima vedere

HUAWEI P smart 2021 review: dragoste la prima vedere

FORTZINNI - noua piesă 5GANG featuring Huawei, pe locul 1 în trending, în timp record

FORTZINNI - noua piesă 5GANG featuring Huawei, pe locul 1 în trending, în timp record

Alege să vezi orașul dintr-o nouă perspectivă, alături de ediția limitată IQOS 3 DUO Frosted Red

Alege să vezi orașul dintr-o nouă perspectivă, alături de ediția limitată IQOS 3 DUO Frosted Red

Încep filmările pentru „Omul-Păianjen 3” cu Tom Holland în rolul principal

Încep filmările pentru „Omul-Păianjen 3” cu Tom Holland în rolul principal

Așa văzut-a Zaharia – improvizații într-o lume captivă | Expoziție de fotografie

Așa văzut-a Zaharia – improvizații într-o lume captivă | Expoziție de fotografie

Festivalul SoNoRo XV „Pasărea Măiastră”, o ediție inspirată de Constantin Brâncuși: 31 octombrie - 9 decembrie 2020, la Brașov, Sibiu, București și online

Festivalul SoNoRo XV „Pasărea Măiastră”, o ediție inspirată de Constantin Brâncuși: 31 octombrie - 9 decembrie 2020, la Brașov, Sibiu, București și online

Proiectul Solidar Social, inițiat de Chef Adi Hădean, se extinde la Petrila prin parteneriatul cu Salvați Copiii România

Proiectul Solidar Social, inițiat de Chef Adi Hădean, se extinde la Petrila prin parteneriatul cu Salvați Copiii România

Foodwise Marketing semnează proiectul de HoReCa design pentru URSUS Breweries - Frank The Tank din Cluj-Napoca

Foodwise Marketing semnează proiectul de HoReCa design pentru URSUS Breweries - Frank The Tank din Cluj-Napoca

Cele mai citite

"Amintiri furate", o colecţie cu nostalgie by Constanţia Iuraşco

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Designeri români | Ioana Ciolacu

Designeri români | Ioana Ciolacu

Designerul Yulia Efros propune o colecţie în culori în ediţie limitată

Designerul Yulia Efros propune o colecţie în culori în ediţie limitată

Cum ne îmbrăcăm în 2017

Cum ne îmbrăcăm în 2017

Designeri români | Andra Andreescu

Designeri români | Andra Andreescu