IQOS x McCann PR lansează o geantă în ediție limitată, inspirată de noul dispozitiv

IQOS x McCann PR lansează o geantă în ediție limitată, inspirată de noul dispozitiv


Din pasiune pentru design, din nevoia de a deschide noi perspective și inspiraţi de noul dispozitiv, IQOS împreună cu McCann PR au creat un accesoriu statement în ediție limitată, care completează perfect dispozitivul și îi permite celui care îl poartă să-și lase amprenta unică asupra acestuia.


Geanta supradimensionată IQOS x McCann PR îmbină albul cu teal – această culoare vedetă a verii – și surprinde prin creativitatea  și prin versatilitatea acesteia.


Prevăzută cu un buzunar exterior care poate fi personalizat prin desene realizate cu marker textil, această geantă devine un manifesto pentru cel care o poartă prin mesajul initiativei: E geanta ta și tu alegi ce pui pe/în ea. În felul acesta, posesorul este invitat să-și exploreze creativitatea și chiar să o poarte prin oraș.


Ruxandra Pașca, director pentru dezvoltare în cadrul Philip Morris România, ne-a vorbit despre acest parteneriat: „Ne place inovația, ne place schimbarea, iar parteneriatul cu industriile creative face parte din ADN-ul IQOS. Acest brand ne provoacă mereu să ne reinventăm și să ne schimbăm perspectiva pentru a rămâne prezenți și relevanți. Noul IQOS 3 DUO Teal în ediție limitată marchează această nevoie permanentă de noutate. Cu ajutorul prietenilor de la McCann PR, îi invităm pe utilizatorii adulți IQOS să-și schimbe, la rândul lor, perspectiva și să se bucure de o culoare electrizantă, potrivită acestei veri, care va rămâne, cu siguranță, una de neuitat.”



Atunci când am primit brief-ul de a realiza o geantă care să completeze această ediție specială de IQOS DUO 3 Teal, ne-am dat seama că nu va fi vorba despre o geantă oarecare, ci despre o geantă statement care „vorbește” despre produs, dar mai ales despre cei care îl folosesc. Deși geanta captează toată atenția, intenția noastră este, de fapt, de a pune în valoare omul care o poartă și de a-i reflecta propriul stil, de a-i afirma propria personalitate. Prin acel buzunar care se poate personaliza, posesorul devine co-creator al genții și are libertatea de a scrie/desena orice își dorește și îl reprezintă. Este probabil cel mai personal mod de a vorbi cu ceilalți prin intermediul unui accesoriu care nu doar spune ceva despre tine, ci conține elemente care îți aparțin în totalitate. Îi sfătuim pe cei care o dețin să își lase creativitatea liberă și să ne surprindă cu ideile lor”, a declarat Claudiu Dobriță, Creative Director McCann PR. 

 

Ediția limitată IQOS x McCann PR a fost creată exclusiv pentru utilizatorii adulți din comunitatea IQOS și utilizatorii adulți de pe pagina oficială de Instagram IQOS_ro

 

IQOS nu este lipsit de riscuri și este destinat exclusiv fumătorilor adulți care altfel ar continua să fumeze. 


Comentarii

Mai multe

Festivalul SoNoRo XV

Festivalul SoNoRo XV "Pasărea Măiastră" continuă în București, în perioada 28 noiembrie - 9 decembrie

HUAWEI FreeBuds Pro –o experiență audio unică

HUAWEI FreeBuds Pro –o experiență audio unică

HUAWEI P smart 2021 review: dragoste la prima vedere

HUAWEI P smart 2021 review: dragoste la prima vedere

FORTZINNI - noua piesă 5GANG featuring Huawei, pe locul 1 în trending, în timp record

FORTZINNI - noua piesă 5GANG featuring Huawei, pe locul 1 în trending, în timp record

Alege să vezi orașul dintr-o nouă perspectivă, alături de ediția limitată IQOS 3 DUO Frosted Red

Alege să vezi orașul dintr-o nouă perspectivă, alături de ediția limitată IQOS 3 DUO Frosted Red

Încep filmările pentru „Omul-Păianjen 3” cu Tom Holland în rolul principal

Încep filmările pentru „Omul-Păianjen 3” cu Tom Holland în rolul principal

Așa văzut-a Zaharia – improvizații într-o lume captivă | Expoziție de fotografie

Așa văzut-a Zaharia – improvizații într-o lume captivă | Expoziție de fotografie

Festivalul SoNoRo XV „Pasărea Măiastră”, o ediție inspirată de Constantin Brâncuși: 31 octombrie - 9 decembrie 2020, la Brașov, Sibiu, București și online

Festivalul SoNoRo XV „Pasărea Măiastră”, o ediție inspirată de Constantin Brâncuși: 31 octombrie - 9 decembrie 2020, la Brașov, Sibiu, București și online

Proiectul Solidar Social, inițiat de Chef Adi Hădean, se extinde la Petrila prin parteneriatul cu Salvați Copiii România

Proiectul Solidar Social, inițiat de Chef Adi Hădean, se extinde la Petrila prin parteneriatul cu Salvați Copiii România

Foodwise Marketing semnează proiectul de HoReCa design pentru URSUS Breweries - Frank The Tank din Cluj-Napoca

Foodwise Marketing semnează proiectul de HoReCa design pentru URSUS Breweries - Frank The Tank din Cluj-Napoca

Cele mai citite

"Amintiri furate", o colecţie cu nostalgie by Constanţia Iuraşco

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Designeri români | Ioana Ciolacu

Designeri români | Ioana Ciolacu

Designerul Yulia Efros propune o colecţie în culori în ediţie limitată

Designerul Yulia Efros propune o colecţie în culori în ediţie limitată

Cum ne îmbrăcăm în 2017

Cum ne îmbrăcăm în 2017

Designeri români | Andra Andreescu

Designeri români | Andra Andreescu