Mitsubishi L200, un bestseller pentru profesioniști

Mitsubishi L200, un bestseller pentru profesioniști


În urmă cu un secol, Mitsubishi lansa primul său autovehicul de serie, Model A. Evenimentul este marcat prin ediţia limitată „100 de ani de istorie Mitsubishi”, de care se bucură și L200, un bestseller în segmentul pick-up-urilor, care a ajuns la a cincea generaţie și 39 de ani de existenţă. Modelele aniversare beneficiază de dotări speciale oferite cadou pentru versiunile L200 Intense și Instyle AT.


Într-un timp record de 28 de luni, cea de-a cincea generaţie a modelului Mitsubishi L200 a avut, încă de la lansare, menirea de a duce mai departe tradiţia unui model care s-a făcut remarcat prin fiabilitatea sa extraordinară, chiar și în condiţii extreme de exploatare. O calitate indispensabilă pentru un vehicul din clasa sa și ale cărui valenţe au fost certificate fie și doar de cele peste 1,3 milioane de exemplare comercializate în întreaga lume din generaţia precedentă, cea de-a patra dintr o serie începută în 1978. 


Cerinţele pieţei s-au schimbat însă, clienţii pick-up-urilor având acum așteptări mai mari de la aceste modele, în special în ceea ce privește confortul. Lucru de care au ţinut cont și inginerii companiei, astfel că noul model oferă mai mult stil, confort, manevrabilitate și rezistenţă. Stilistic vorbind, L200 își păstrează expresivitatea, dar compoziţia complexă de tușe bine definite, concepută în jurul deja caracteristicei J-Line, îi conferă un stil mult mai sportiv, pentru a crea un impact vizual puternic. 


Logoul mărcii este integrat elegant în noua grilă cromată, încadrată de farurile cu lumini de zi LED și proiectoare bixenon (echipamente opţionale), iar spoilerul masiv accentuează impresia de forţă. În plus, s-a reușit obţinerea unui nivel scăzut al coeficientului aerodinamic și menţinerea unui excelent raport putere-greutate, chiar în condiţiile creșterii în dimensiuni și a spaţiului interior. Disponibil pe piaţa din Europa în versiunile de caroserie Double Cab și Club Cab, noul Mitsubishi L200 oferă un habitaclu mai spaţios și mai confortabil decât predecesorul său, graţie numeroaselor îmbunătăţiri aduse materialelor, structurii scaunelor și posibilităţilor de reglare a acestora. 


Astfel, pernele și spătarele au dimensiuni mai generoase, tapiţeria este mai moale și mai elastică, volanul este reglabil pe două direcţii, iar poziţia la volan oferă o vizibilitate mai bună. Interiorul noului Mitsubishi L200 a trecut printr-un upgrade calitativ general, dispunând de materiale cu nuanţe puternice, cum ar fi plasticul cu aspect piano black. Antifonarea a fost, de asemenea, îmbunătăţită, iar rigiditatea structural superioară a șasiului diminuează și valoarea vibraţiilor care ajung în habitaclu. 


Bena, la fel de bine proporţionată, are acum o adâncime mai mare, de 475 mm, iar lungimea totală a acesteia atinge 1.520 mm, echivalând cu 29,2 procente din dimensiunea totală a mașinii. Cea de-a cincea generaţie a lui Mitsubishi L200 are sub capotă o motorizare complet nouă, care se laudă cu cel mai mic raport de compresie atins de motoarele diesel din întreaga industrie auto (15,5:1). 


Cu o capacitate cilindrică de 2,4 litri, noua unitate cu patru cilindri în linie este disponibilă în două trepte de putere, de 154 CP, respectiv 181 CP. Cuplul maxim are și el valori impresionante, de 380 Nm în cazul versiunii de bază (constant între 1.500 și 2.500 rpm) și de 430 Nm la 2.500 rpm în cazul variantei de top. O altă noutate introdusă de noul Mitsubishi L200 este cutia de viteze manuală cu șase rapoarte disponibilă standard, care a fost dezvoltată pentru a spori performanţa mașinii și a reduce consumul de combustibil. Opţional este disponibilă și o versiune actualizată a vechii transmisii automate cu cinci trepte, utilizate și de Pajero. 


În cazul versiunilor echipate cu tracţiune integrală, cutia de transfer este controlată acum electronic de la un comutator poziţionat pe tunelul median, denumit Super Select 4WD-II. Acesta oferă patru moduri de rulare: tracţiune spate, tracţiune integrală, tracţiune integrală cu diferenţial central blocat și tracţiune integrală cu reductor. Opţional este oferit și un diferenţial spate blocabil electronic.

Comentarii

Mai multe

Moromeții 2

Moromeții 2

Institutul Cultural Român, de la instituţie la brand cultural

Institutul Cultural Român, de la instituţie la brand cultural

TASTE THE CITY / VESPA BUCHAREST

TASTE THE CITY / VESPA BUCHAREST

DANIEL ARSHAM - The Alien Visual Artist

DANIEL ARSHAM - The Alien Visual Artist

Victor Nemeş - ASIA

Victor Nemeş - ASIA

Andreea Bădală

Andreea Bădală

Două scaune. Două cafele. Două I.

Două scaune. Două cafele. Două I.

Metabolismul,  un șef ce nu trebuie supărat

Metabolismul, un șef ce nu trebuie supărat

Cele mai citite

Autonomia salvează industria

Autonomia salvează industria

Un BMW macho în era feminismului

Un BMW macho în era feminismului

Jaguar F-PACE - o sinteză a sportivității, eleganței, funcționalității și eficienței

Jaguar F-PACE - o sinteză a sportivității, eleganței, funcționalității și eficienței

Mai vechi, mai scump, mai rar

Mai vechi, mai scump, mai rar

MERCEDES-MAYBACH  S650 Cabriolet.  Doar cerul e deasupra mașinii, doar cerul e deasupra preţului

MERCEDES-MAYBACH S650 Cabriolet. Doar cerul e deasupra mașinii, doar cerul e deasupra preţului

Ford Kuga, simbolul siguranței de sine

Ford Kuga, simbolul siguranței de sine

Bentley Bentayga, poate

Bentley Bentayga, poate "cea mai de săraci mașină de bogați"

Avantaje mari într-un pachet mic: Ford KA+

Avantaje mari într-un pachet mic: Ford KA+

Mașinile cu volan pe dreapta vor fi interzise după Brexit

Mașinile cu volan pe dreapta vor fi interzise după Brexit