Ceea ce contează la BMW i3 este înălţimea interioară

Ceea ce contează la BMW i3 este înălţimea interioară



BMW cheamă în service toate modelele din Statele Unite pentru "un posibil risc de accidentare la gât pentru șoferii scunzi"Ce să mai înţelegem? M-a dat cu totul peste cap (sau, mai corect, peste gât) știrea. Mai ales că mașinile din Europa nu sunt afectate de asta. De ce? Care o fi diferenţa?


Adică ce, europenii sunt mai scunzi? Sau mai înalţi? În fine. Ideea este că, uite, se pune problema înălţimii și când ai BMW. Chiar din ăsta mititel și ecologic. Multă lume credea că, dacă îţi iei BMW, nu mai ai probleme, pe partea de seducţie, cu înălţimea. Nu? Păi, nu de-asta mi-am luat BMW? Să mă simt mai înalt. 


Într-un BMW decapotabil de sute de cai aproape orice bărbat se simte mai înalt. D-asta există BMW-ul. Să nu se mai pună problema "Nene, cât ești de înalt?". Mai exact, "cât nu ești de înalt?". BMW era un fel de corectitudine politică. Se inventase pentru ca noi, ăștia normal de mici, să nu ne mai simţim ofensaţi. Iar acum veniţi să ne spuneţi că până și o mașinică BMW electrică 100%, deci mai de fiţe, discriminează între scunzi și înalţi. O să aflăm că te miri ce dispozitiv îi afectează pe șoferii care nu au pătrăţele pe abdomen?



Întotdeauna m-au fascinat troleibuzele care aveau în spate podeaua mult mai ridicată. (Foarte probabil, acolo aveau motorul). Veneai, matale, cetăţean mic și te trezeai dintr-o dată că aproape dai cu capul de barele din tavan. Brusc erai înalt. Nu mai spun că, la înghesuială, nu se vedea diferenţa de nivel a podelei. Deci păreai la fel de înalt ca nenea ăla de 1,95 care urcase în faţa troleului. Iar cucoanele nu aveau de unde ști că tu stai de fapt pe un scăunel.



Tare frumos! Puteai agăţa în troleu. Abia la a paișpea staţie, când coboraţi, vedea cucoana că n-ai 1,95, dar cu ceva text și noroc poate reușeai s-o iei de nevastă până acolo. Un prieten chiar avansase o teorie despre troleele care te făceau mai înalt. Susţinea că directorul RATB, complexat, ordonase detaliul acesta de construcţie.


Am încercat mereu să explic fetelor care mă întrebau "Ce înălţime ai?" că înălţimea interioară contează. De asta vreau să pledez politic corect pentru ca oamenii să nu mai fie judecaţi după înălţimea mică. Dar staţi să lăsăm puţin gluma și să citim în continuare din știre. Cică problema modelelor i3 ar fi posibil să apară la persoane de 1,50 m și 50 kg. 


Aaaaa, stai, măi, nene, că atunci schimbăm abordarea! Păi, atunci pa'pa piticilor! Gata! Foarte bine BMW i3!


de Alexandru Duțu

Fotografii: Getty Images


Comentarii

Mai multe

TASTE THE CITY / VESPA BUCHAREST

TASTE THE CITY / VESPA BUCHAREST

DANIEL ARSHAM - The Alien Visual Artist

DANIEL ARSHAM - The Alien Visual Artist

Victor Nemeş - ASIA

Victor Nemeş - ASIA

Andreea Bădală

Andreea Bădală

Două scaune. Două cafele. Două I.

Două scaune. Două cafele. Două I.

Metabolismul,  un șef ce nu trebuie supărat

Metabolismul, un șef ce nu trebuie supărat

DIGI FM are 3 ani, sărbătoriți în direct cu Smiley! CA SĂ ȘTII.

DIGI FM are 3 ani, sărbătoriți în direct cu Smiley! CA SĂ ȘTII.

Cele mai citite

Autonomia salvează industria

Autonomia salvează industria

Un BMW macho în era feminismului

Un BMW macho în era feminismului

Jaguar F-PACE - o sinteză a sportivității, eleganței, funcționalității și eficienței

Jaguar F-PACE - o sinteză a sportivității, eleganței, funcționalității și eficienței

Mai vechi, mai scump, mai rar

Mai vechi, mai scump, mai rar

MERCEDES-MAYBACH  S650 Cabriolet.  Doar cerul e deasupra mașinii, doar cerul e deasupra preţului

MERCEDES-MAYBACH S650 Cabriolet. Doar cerul e deasupra mașinii, doar cerul e deasupra preţului

Ford Kuga, simbolul siguranței de sine

Ford Kuga, simbolul siguranței de sine

Bentley Bentayga, poate

Bentley Bentayga, poate "cea mai de săraci mașină de bogați"

Avantaje mari într-un pachet mic: Ford KA+

Avantaje mari într-un pachet mic: Ford KA+

Mașinile cu volan pe dreapta vor fi interzise după Brexit

Mașinile cu volan pe dreapta vor fi interzise după Brexit