Alfa Romeo 4C rămâne fără Coupé

Alfa Romeo 4C rămâne fără Coupé



Mi s-au părut curajoși cei de la Alfa când au venit cu acest 4C, care se dorea pur și dur în categoria lui de preţ.


Motor central, mic, dar bine dopat: 1.742 cmc și 240 CP. Recent, constructorul a anunţat un facelift al modelului pentru finalul acestui an. Se vor modifica direcţia și suspensia. Se mai discută și de încă un motor ceva mai mare. Varianta Coupé va fi însă eliminată din ofertă. Rămânem așadar doar cu Spider-ul, care este de fapt o decapotabilă targa. Cum un targa este de fapt un Coupé care poate renunţa la plafon, nu pare o pierdere mare eliminarea din ofertă a versiunii acoperite. 



Mașina arată foarte bine, este foarte joasă (doar 1,18 metri înălţime) și destul de lată (1,86 fără oglinzi și 2,09 cu oglinzi), ceea ce îi dă un aspect de navă spaţială super-sport, lipită la un metru de șosea. Ei, acum nu vă așteptaţi să atragă privirile ca un Lamborghini Aventador, dar nici măcar Ferrari nu prea mai are modele de serie cu înălţimea sub 1,2 m. 



Poate doar la un Lotus Elise sau Exige să mai găsești acest „factor mașină de curse” în înfăţișare. Nici la faceliftul care urmează nu vom găsi opţiunea pentru cutie manuală. Producătorul spune că s-a gândit serios la transmisie manuală pentru amatorii de sport, dar lumea nu mai cere decât automată. Asta-i viaţa! Păcat! Sper să aibă o viaţă cât mai lungă, fiindcă în zona asta de sport pentru oameni mai puţin milionari nu prea avem mare lucru.



Pentru mai multe articole auto, te așteptăm pe Șapte Seri!


de Alexandru Duţu



Comentarii

Mai multe

TASTE THE CITY / VESPA BUCHAREST

TASTE THE CITY / VESPA BUCHAREST

DANIEL ARSHAM - The Alien Visual Artist

DANIEL ARSHAM - The Alien Visual Artist

Victor Nemeş - ASIA

Victor Nemeş - ASIA

Andreea Bădală

Andreea Bădală

Două scaune. Două cafele. Două I.

Două scaune. Două cafele. Două I.

Metabolismul,  un șef ce nu trebuie supărat

Metabolismul, un șef ce nu trebuie supărat

DIGI FM are 3 ani, sărbătoriți în direct cu Smiley! CA SĂ ȘTII.

DIGI FM are 3 ani, sărbătoriți în direct cu Smiley! CA SĂ ȘTII.

Cele mai citite

Autonomia salvează industria

Autonomia salvează industria

Un BMW macho în era feminismului

Un BMW macho în era feminismului

Jaguar F-PACE - o sinteză a sportivității, eleganței, funcționalității și eficienței

Jaguar F-PACE - o sinteză a sportivității, eleganței, funcționalității și eficienței

Mai vechi, mai scump, mai rar

Mai vechi, mai scump, mai rar

MERCEDES-MAYBACH  S650 Cabriolet.  Doar cerul e deasupra mașinii, doar cerul e deasupra preţului

MERCEDES-MAYBACH S650 Cabriolet. Doar cerul e deasupra mașinii, doar cerul e deasupra preţului

Ford Kuga, simbolul siguranței de sine

Ford Kuga, simbolul siguranței de sine

Bentley Bentayga, poate

Bentley Bentayga, poate "cea mai de săraci mașină de bogați"

Avantaje mari într-un pachet mic: Ford KA+

Avantaje mari într-un pachet mic: Ford KA+

Mașinile cu volan pe dreapta vor fi interzise după Brexit

Mașinile cu volan pe dreapta vor fi interzise după Brexit