Un nou proiect de Gaming marca KFC: Killer Discounts aduce brandul mai aproape de comunitatea de gameri din România

Un nou proiect de Gaming marca KFC: Killer Discounts aduce brandul mai aproape de comunitatea de gameri din România


KFC România s-a remarcat de-a lungul timpului drept unul dintre brandurile pentru care inovația este o parte importantă a strategiei de business. Tocmai de aceea, anul trecut, KFC a făcut o mișcare inedită și a decis să investească în comunitatea de gaming din România, prin lansarea platformei KFC Arena.


În 2020, KFC a continuat inițiativele destinate comunităților de gaming din țară și a lansat un nou proiect – Killer Discounts, care a reunit, de data aceasta, pasionații de Fortnite, într-o competiție desfășurată între 5 streameri din România și fanii KFC.



Evenimentul a avut loc pe 26 ianuarie, fiind prima competiție de Fornite Battle Royal din România care a putut fi vizionată atât pe canalele streamerilor parteneri, cât și pe canalul de YouTube KFC România. Jucătorii au avut posibilitatea de a intra în competiție, atât online, cât și offline  (la Nexus Gamers Pub, locul unde s-a desfășurat competiția), aceștia fiind aleși în urma înscrierii în prealabil pe www.kfc.ro/killerdiscounts. În total, au participat 600 de jucători, alături de 5 nume mari de streameri din jurul comunității de Fortnite, care s-au alăturat inițiativei KFC: ZappyTV, Skaaro, Zuarim, SpeezyX9, Mitzuu. 3.000 de oameni s-au conectat pentru a urmări live evenimentul, 5.630 de ore de streaming fiind vizionate pe parcursul competiției Killer Discounts.



Competiția de Fortnite marca KFC și Nexus Gaming s-a desfășurat în 2 etape:

  • 14 – 22 ianuarie: perioada de înscrieri pentru participarea live la eveniment, pe www.kfc.ro/killerdiscounts,  în cadrul căreia s-au înscris 4.600 de persoane
  • 26 ianuarie: competiția propriu-zisă, compusă din 6 sesiuni de joc. În cadrul fiecărei sesiuni, cu o durată de aproximativ 30 de minute, au participat câte 100 de persoane: 5 streameri, jucătorii care au fost prezenți la eveniment și fanii KFC care s-au conectat online, prin obținerea unei chei de joc comunicate atât pe livestream-ul de pe canalul KFC România, cât și pe canalele streamerilor implicați in proiect.


Finaliștii fiecărei sesiuni s-au bucurat de premii care au constat în: vouchere KFC și obiecte personalizate.



„Killer Discounts, noua inițiativă semnată KFC România, reprezintă continuarea strategiei de implicare în domenii atipice unui brand din industria de food service. Prin intermediul acestui proiect, desfășurat în luna ianuarie, ne-am propus să  ne apropiem și mai mult de consumatorii din comunitățile de gaming și să le oferim oportunități de entertainment și un cadru competițional. Continuarea parteneriatului cu Nexus Gaming reprezintă un pas firesc în acest context, întrucât reunește perfect expertiza lor valoroasă în domeniul gaming-ului din România cu entuziasmul KFC de a face parte dintr-o comunitate pasionată de tehnologie și entertainment. În plus, încercăm de fiecare dată să venim în întâmpinarea consumatorilor cu produse și oferte special create pentru ei. Succesul pe care l-am înregistrat deja cu cele două evenimente de gaming organizate ne motivează să continuăm în această direcție și, cu siguranță, planurile noastre nu se opresc aici”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group. 


Pentru informații despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook, pagina de Instagram și site-ul www.kfc.ro.


Despre Sphera Franchise Group S.A.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brand-urile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.


În România, lanţul de restaurante KFC numără 82 de unități atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Arad, Botoşani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și 16 în Italia.

Comentarii

Mai multe

Teatrul EXCELSIOR a împlinit 30 de ani de activitate

Teatrul EXCELSIOR a împlinit 30 de ani de activitate

Sphera Franchise Group donează 100.000 de euro către organizația Crucea Roșie Română în vederea achiziționării de echipament medical, în lupta împotriva COVID 19

Sphera Franchise Group donează 100.000 de euro către organizația Crucea Roșie Română în vederea achiziționării de echipament medical, în lupta împotriva COVID 19

Un film de Oscar: „Marea provocare: Le Mans ’66” – din perspectiva lui Matt Damon și Christian Bale

Un film de Oscar: „Marea provocare: Le Mans ’66” – din perspectiva lui Matt Damon și Christian Bale

Sunt @valerie.lungu și fac filmulețe amuzante - Portret de TikToker

Sunt @valerie.lungu și fac filmulețe amuzante - Portret de TikToker

HUAWEI P40 Series, HUAWEI WATCH GT2e, HUAWEI Sound X și S/S '20 HUAWEI X GENTLE MONSTER se alătură portofoliului HUAWEI

HUAWEI P40 Series, HUAWEI WATCH GT2e, HUAWEI Sound X și S/S '20 HUAWEI X GENTLE MONSTER se alătură portofoliului HUAWEI

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

Avenor College vine cu soluții pentru continuarea cursurilor în mediul online, gratuit pentru toate unitățile de învățământ

Avenor College vine cu soluții pentru continuarea cursurilor în mediul online, gratuit pentru toate unitățile de învățământ

Teatru, operă sau concert... la un click distanță

Teatru, operă sau concert... la un click distanță

De vorbă cu Mihai Morar, moderatorul seriei de podcasturi IQOS Living Room

De vorbă cu Mihai Morar, moderatorul seriei de podcasturi IQOS Living Room

Sunt @anagum și dansez – Portret de TikToker

Sunt @anagum și dansez – Portret de TikToker

Cele mai citite

Între 7 și 11 decembrie,  ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Între 7 și 11 decembrie, ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle

Cele mai bune show-uri în care joacă și-o mașină

Cele mai bune show-uri în care joacă și-o mașină