„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle

Vara aceasta, Electric Castle a găzduit cea de-a doua ediţie „Surprize de Nepreţuit™”, realizată de Mastercard în România. Cu ajutorul prietenilor, membrii formaţiei Alternosfera au generat o experienţă de neuitat celui mai infocat fan al lor: în acorduri rock, unul dintre cei mai mari fani ai trupei şi-a cunoscut artiştii preferaţi, în calitate de „colegi de cameră”, experimentând la cote maxime promisiunea platformei Priceless Surprises - „Dacă ai un card Mastercard, nici nu bănuieşti ce surprize te-ar putea aştepta”.

 

Diana Tănase, Marketing Manager Mastercard România, povesteşte cum a prins contur acţiunea: "Totul a început cu o întrebare simplă, pe pagina de Facebook Electric Castle, unde căutam cel mai mare fan al truperi Alternosfera. De acolo, „Surpriza de Nepreţuit™”a prins formă şi a fost executată impecabil pentru ca Radu să trăiască o experienţă cu adevărat unică. Implicarea Electric Castle şi răspunsul pozitiv şi fără ezitare al membrilor trupei Alternosfera ne-au demonstrat încă o dată puterea conceptului internaţional Priceless Surprises™ – aceea de a pune laolaltă toate resursele pentru a crea amintiri incredibile şi emoţii de neuitat în rândul posesorilor de carduri Mastercard din întreaga lume.".

 

Alexandru, prietenul lui Radu şi complicele Mastercard, a ajutat ca totul să fie pregătit în cele mai mici detalii dinainte, iar reacţia lui Radu a fost autentică"Când am auzit, la recepţie, că trebuie să împărţim camera cu alte cinci persoane, am văzut deja cum întreg festivalul devine un fiasco. Cum să stai cu 5 necunoscuţi? Ce era pregătit pentru mine, însă, era cu totul altceva. Wow!". Trupa Alternosfera s-a făcut părtaşă acestui moment wow"Radu este prezent la majoritatea concertelor noastre din Bucureşti, e un super fan Alternosfera, de ani de zile, însă cu toate acestea, niciodată nu a avut şansa de a ni se alătura în backstage. În momentul în care partenerii de la Mastercard ne-au făcut cunoscut conceptul Priceless Surprises™ am făcut click şi am spus “da” instant. Cât despre experienţa în sine... nu numai Radu a fost emoţionat, şi pentru noi a fost ceva cu totul special.".


Iar totul a fost prins în imagini. Vedeţi mai jos cum s-a derulat „Surpriza de Nepreţuit™” a lui Radu la Electric Castle 2016.




Comentarii

Mai multe

Editura PUBLISOL anunță apariția cărții Istoria căderii regimurilor comuniste, de Stelian Tănase

Editura PUBLISOL anunță apariția cărții Istoria căderii regimurilor comuniste, de Stelian Tănase

Personalități franceze au purtat Tommy Hilfiger la cea de-a 75-a ediție a Festivalului de film de la Cannes

Personalități franceze au purtat Tommy Hilfiger la cea de-a 75-a ediție a Festivalului de film de la Cannes

Cum să slăbești eficient 10 kilograme? Află de la nutriționistul Șerban Damian!

Cum să slăbești eficient 10 kilograme? Află de la nutriționistul Șerban Damian!

Editura PUBLISOL anunță apariția cărții CĂDEREA FRANȚEI, de Julian Jackson

Editura PUBLISOL anunță apariția cărții CĂDEREA FRANȚEI, de Julian Jackson

În Anul Centenarului Încoronării, editura Librex publică jurnalului Reginei Maria a României

În Anul Centenarului Încoronării, editura Librex publică jurnalului Reginei Maria a României

Blackjack-ul nu a fost niciodată mai simplu

Blackjack-ul nu a fost niciodată mai simplu

Expoziția Universarium din România găzduită de ParkLake

Expoziția Universarium din România găzduită de ParkLake

Descoperă bazele oricărei rutine de îngrijire a pielii

Descoperă bazele oricărei rutine de îngrijire a pielii

Bilancia anunță afaceri de 5.000.000 Euro în primul trimestru al anului, estimează venituri de 23.000.000 Euro în 2022

Bilancia anunță afaceri de 5.000.000 Euro în primul trimestru al anului, estimează venituri de 23.000.000 Euro în 2022

Calvin Klein celebrează familiile din comunitatea LGBTQIA+ în noua campanie „This is Love”

Calvin Klein celebrează familiile din comunitatea LGBTQIA+ în noua campanie „This is Love”

Cele mai citite

Între 7 și 11 decembrie,  ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Între 7 și 11 decembrie, ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle