Poveștile prind viață în acest weekend la Festivalul NARATIV

Poveștile prind viață în acest weekend la Festivalul NARATIV



Rezervă-ți acum locul gratuit! 


Mai e puțin și ne reunim la Festivalul de lectură NARATIV – locul unde prind viață cele mai frumoase povești pentru copii! Sâmbătă și duminică, 24 și 25 noiembrie 2018, cei mici și cei mari sunt invitați să (re)descopere dragostea pentru cărți prin joacă, muzică, arhitectură și multe activități interactive. Festivalul NARATIV este organizat de Asociația Curtea Veche cu sprijinul Kaufland România și se află deja la cea de-a patra ediție. Participarea e gratuită și ultimele locuri așteaptă să fie ocupate pe narativ.ro.

 

BookTubing, teatru de umbre, actorie, dezbatere, improvizație, bandă desenată, storytelling în limbile germană, spaniolă și engleză, chiar și o expoziție dedicată Ștrumfilor organizată în parteneriat cu Délégation Wallonie-Bruxelles à Bucarest, toate vă așteaptă la NARATIV alături de multe alte ateliere care îi ajută pe cei mici să vadă în câte feluri se poate citi o poveste.


Activitățile din cadrul Festivalului NARATIV au loc Colegiul Național „Cantemir Vodă” și îmbină lectura cu educația prin artă, fiind dedicate copiilor cu vârste cuprinse între 3 și 14 ani, cadrelor didactice și părinților. Cei mici sunt încurajați să își exprime liber părerile despre textele citite, fiecare atelier dezvoltând creativitatea copiilor.


De exemplu, în cadrul atelierului „BookTubing: Cum să faci o recenzie de carte pe YouTube” copiii pasionați de cărți, tehnologie și vlogging vor primi de la Miruna Meiroșu sfaturi concrete pentru a realiza cele mai bune recenzii de carte și pentru a-și forma o întreagă comunitate de cititori în jurul lor, pornind de la cartea „En garde! Fetița cu masca tricoloră” scrisă de Ana-Maria Brânză, multiplă campioană olimpică.


În cadrul atelierului „Jurnalistul de poveste”, cei mici sunt încurajați să exploreze textul alături de regizorul Barna Nemethi și să descopere secretele poveștii prin tehnici de investigație care le vor stârni curiozitatea și interesul față de citit. Prin intermediul aventurilor lui Robinson Crusoe, pedagogul îi va învăța pe de participanți cum să pună cele mai dificile întrebări pentru a afla secretele unei povești, stimulându-le astfel gândirea critică.


Prin intermediul Festivalului NARATIV, ne dorim să îi provocăm pe copii să se angajeze în lectura oricărei povești scrise și să le îmbunătățim relația cu cititul, oferindu-le o experiență memorabilă care să le stârnească interesul și motivația pentru lectură prin joc.” declară Irén Arsene Máté, președintele Asociației Curtea Veche.




Asociația Curtea Veche a fost înființată în luna martie a anului 2014 pentru a dezvolta într-un mod independent și susținut activitatea de responsabilitate socială începută de Curtea Veche Publishing prin programul național alternativ de lectură “Cărțile copilăriei” care își propune creșterea reală a interesului copiilor și tinerilor pentru citit, ridicarea nivelului copiilor de înțelegere a textelor și creșterea consumului de carte din România. Mai multe informații despre Asociația Curtea Veche puteți afla de pe site-ul www.asociatiacurteaveche.ro și Facebook.com/AsociatiaCurteaVeche.

 

Sponsor oficial: Kaufland

Parteneri: Curtea Veche Publishing, AQUA Carpatica, Herlitz, Libra Internet Bank, Fundația “Mâine va fi mai bine”, 5 O'Clock Tea, Pelikan, Sameday Courier

Parteneri instituționali: Colegiul Național „Cantemir Vodă”, Inspectoratul Școlar al Municipiului București, British Council, Goethe-Institut București, Délégation générale Wallonie-Bruxelles à Bucarest, InvațăEficient.com, Mindstage Acting School, Sports Hub, Serious Play

Parteneri media: Agerpres, Cărturești, Elevate, Paginadepsihologie.ro, Revista Biz, Șapte Seri, Totuldespremame.ro

Partener monitorizare presă: Klarmedia


Mai multe informații:

 

Miruna Meiroșu

Vicepreședinte, Asociația Curtea Veche

miruna.meirosu@curteaveche.ro

0752 167 534

 


Comentarii

Mai multe

Bilancia anunță afaceri de 5.000.000 Euro în primul trimestru al anului, estimează venituri de 23.000.000 Euro în 2022

Bilancia anunță afaceri de 5.000.000 Euro în primul trimestru al anului, estimează venituri de 23.000.000 Euro în 2022

Calvin Klein celebrează familiile din comunitatea LGBTQIA+ în noua campanie „This is Love”

Calvin Klein celebrează familiile din comunitatea LGBTQIA+ în noua campanie „This is Love”

Editura PUBLISOL lansează, în 25 mai, cartea Fotbal minut cu minut, de Ovidiu Blag

Editura PUBLISOL lansează, în 25 mai, cartea Fotbal minut cu minut, de Ovidiu Blag

În acest weekend are loc st.ART, cel mai mare festival de muzică și artă stradală din centrul Capitalei

În acest weekend are loc st.ART, cel mai mare festival de muzică și artă stradală din centrul Capitalei

Cele mai bune metode de a obține o cafea perfectă!

Cele mai bune metode de a obține o cafea perfectă!

Afla care sunt cele mai bune gustări pentru slăbit!

Afla care sunt cele mai bune gustări pentru slăbit!

Tommy Hilfiger anunță colaborarea cu Shawn Mendes parteneriat global  „Play it Forward” pentru urmatorul pas în călătoria sustenabilității

Tommy Hilfiger anunță colaborarea cu Shawn Mendes parteneriat global „Play it Forward” pentru urmatorul pas în călătoria sustenabilității

Tommy Hilfiger anunță lansarea videoclipului Tommy Hilfiger x Shawn Mendes pentru campania globală Classics Reborn

Tommy Hilfiger anunță lansarea videoclipului Tommy Hilfiger x Shawn Mendes pentru campania globală Classics Reborn

Cum întâmpinăm adolescența

Cum întâmpinăm adolescența

O bibliotecă de cărți cadou și reduceri de până la 90% în Târgul Bookuriilor, pe Librex.ro

O bibliotecă de cărți cadou și reduceri de până la 90% în Târgul Bookuriilor, pe Librex.ro

Cele mai citite

Între 7 și 11 decembrie,  ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Între 7 și 11 decembrie, ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle