Let it Glow by Cupio a cucerit Bucureștiul

Let it Glow by Cupio a cucerit Bucureștiul


 

Peste 100 de invitate s-au bucurat de o seară strălucitoare oferită de echipa Cupio, o companie 100% românească devenită unul dintre cele mai reprezentative branduri de pe piața cosmeticelor profesionale și a produselor de make up din România.






Alături de cea mai mare influențatoare din România, Adelina Pestrițu, au fost prezente vedete, Instagrammers de beauty & lifestyle, jurnaliști și iubitori ai brandului – Majda, Monica Roșu, Beatrice Olaru, Sasha Borona, Anca Ciota, Simona Elena Țăranu, Maria Andreea, Iulia Zgripcea, Eli Roman, Diana Pârvu, Cristina Herea, pentru a sărbători un an de succes în stil Cupio.






„Sub conceptul Let it Glow by Cupio ne-am bucurat să îi avem alături și să le mulțumim pentru implicarea continuă tuturor susținătorilor noștri - colegi,  influențatori, jurnaliști și clienți, fără de care Cupio nu ar exista. Povestea de succes a brandului este scrisă și împreună cu Adelina Pestrițu, ambasadoarea noastră, căreia îi mulțumim”, a declarat Răzvan Ștefănescu, Director General Cupio.





Iubitoarele de beauty au răspuns cu entuziasm și s-au bucurat de o experiență Glow totală, conceptul evenimentului reflectându-se în cele mai mici detalii -  catering-ul rafinat și băuturile cu aer festiv, specifice lunii decembrie. Instalațiile creative din baloane, cadourile, decorațiunile de sezon, cabina de GIF-uri cu un backdrop interactiv i-au determinat pe cei prezenți să își depășească propriile recorduri la fotografii, InstaStories și postări în social media.

Colecțiile de sărbători, Let it Glow, pot fi găsite în toate magazinele fizice Cupio, dar și online. Specialiștii și pasionații de beauty vor descoperi oje semipermanente și lacuri în nuanțe de sezon, produse de makeup lansate de curând și Kituri de Beauty Cadou, perfecte pentru Sărbători.





 

Despre Cupio

Înființată în 2011 în Timișoara, Cupio este o companie 100% românească, care a devenit în scurt timp unul dintre cele mai importante repere în piața produselor cosmetice profesionale. Cupio are peste 10.000 de produse în portofoliu, 15 magazine, magazinul online www.cupio.ro cu peste 140.000 clienți înregistrați, 11 sub-branduri și peste 130 angajați. În 2018, compania a generat vânzări cumulate,  pe întreg grupul de firme, de peste 8,5 milioane euro, iar obiectivul setat pentru 2019 prevede o creștere de 20%, ce va depăși pragul de 10 milioane euro. În 2019, Cupio a fost desemnat cel mai vândut brand de produse pentru manichiură din România, conform datelor companiei Market Vector.



 


Comentarii

Mai multe

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

2
Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Cele mai citite

Între 7 și 11 decembrie,  ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Între 7 și 11 decembrie, ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

Sunt @serbanlorena și iubesc tot ce înseamnă fashion/beauty și dans - Portret de TikToker

Sunt @serbanlorena și iubesc tot ce înseamnă fashion/beauty și dans - Portret de TikToker

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle